Friday 11 January 2013

Kenangan Hospital Ampang 2012

:: Bismillahirrahmanirrahim ::

Selamat Hari Jumaat u'olls...!
Hari ni sebenarnye juz nak share gambar n sket cerita mase i'olls dok kat Hospital Ampang tahun lepas..

Aku dok hospital aritu sebab tunggu berat anak kesayangan aku yang no 2.
Secara ringkasnye, Aris Nuqman bin Adnan lahir x cukup berat.
Lahir pada 35 minggu n kena tunggu sampai berat 1.8 kg baru boleh balik umah.

Gambar-gambar kat bawah ni last day i'olls nak balik.
4 orang kawan aku dalam gambar tu masing-masing tunggu berat anak.
Mase ni 24 Okt. 2012, sehari sebelum raye aji ye u'olls.
Syukur Dia tolong we'olls balik untuk sambut raye aji kat rumah.
TQ Allah!

.: Dari kiri - kanan : Fiza, Me, Kak Rozi, CT Zuraidah & Sakunthala :.

For info, Kak Rozi dengan CT Zuraida lahirkan triplet (kembar 3) n all of them are gugurl!
Tapi Kak Rozi sorang anak dia meninggal dunia. [tetibe aku rase sedey]

Mase kat hospital ni walaupun anak sakit but we'olls as their mother x boleh nak sesedey.
Baby ni u'olls boleh tau pasaan mak dia macam mane.
Mase kat NICU we'olls memang tension mule-mule but lame-lame tension tu hilang.


Bile berat baby 1.6kg, we'olls kena transfer pegi wad 4A n kena tunggu berat anak 1.8kg.
Kat wad 4a ni memang selesa sebab x ramai pelawat masuk, hanye ibu bapa saje dibenarkan.
Bilik lain sunyi tapi bilik we'olls paling riuh tapi nurse kat 4A ok.

Tu yang buat aku x boleh lupe kenangan dok hospital hari tu.
Secara ringkasnye tu la cerita aku kali ni.
Semoga persahabatan kite kekal sampai syurga, Aammiinn...

0 r.e.s.p.o.n:

Post a Comment

Terbaikkk la komen u'olls! (^_^)