Wednesday, 6 February 2013

Adam & Aris : Nak jugak

:: Bismillahirrahmanirrahim ::


Kisahnye macam ni..
Mase dalam gambar ni i'olls nak masak.
So encik asben kluarkan la playgym ni untuk bagi Aris main.
Elok je bukak playgym ni c Adam dulu yang baring, bukan Aris.
Lepastu i'olls nak masak terkejar-kejar jugak la. [konon la bz nye tu]


Dengan kaki bersilang hisap susu, dia buat x tau je bile suh dia keluar dari playgym tu.


Mase nak letak adik la baru c abang ni nak main playgym bagai.
Abang, abang..

8 r.e.s.p.o.n:

  1. hihii..di asoh mommy dia bli lagi satu lah tu ...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Ros, saye x beli pun playgym ni. Wife bos yg bagi.. No. 2 ni x de plak dia nak bagi lagi. Hahaha

      Delete
  2. ahahahha...abg nak jugak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iye Erna..
      Bukan playgym je, apepun barang atau apepun kite buat dekat Aris, Adam pun nak jugak..
      Hehe..

      Delete
  3. biasa la anak sulung..mesti nak manja juga tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Anim..
      Lagi plak jarak dia dengan Aris tu dekat.
      X puas sangat nak manja, haruslah mak bapak dia kena adil kan.. ;p

      Delete
  4. bila laaaa nk ada anak comel2 ni..... *bajet mcm da jadi bini orang! hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha..
      X de anak sendiri lagi haruslah layan anak buah dulu kan..
      Yg penting awak kawin nanti jangan lupe jemput kite.. (",)

      Delete

Terbaikkk la komen u'olls! (^_^)