Wednesday 9 January 2013

Berat Badan

:: Bismillahirrahmanirrahim ::

Gambar : Google

Motip ko letak gambar timbang ni kt sini??!!
Da gemmsss la tu!!

Haaa...!! Aku bukan da gemmss ok tapi berat badan aku da naik!
Pagi tadi aku sampai ofis terus aku pegi timbang berat aku dekat bilik fotostat..
Sekali timbang tu dia.....................!!!!!
Same pulak dengan angka dalam timbang tu.. Huhuhu..

Sebelum mengandung anak sulong berat aku 48kg..
Masa mengandung anak sulong my weight up to 58 kg
Dah bersalin down to 52 kg 

Mengandung anak kedua pulak on September lepas, berat aku up sampai 58 kg..
Naik 6 kg la kalau nak dibandingkan masa anak first terus up 10 kg kan.. Nak sedapkan ati sendiri..
Sekarang ni dah habis pantang berat aku pun turun x banyak..
So aku kena turunkan berat badan aku supaya berada di tangga ke 4x.xx kg..

Foot Note : Dengan harapan aku nak dapat balik my ideal weight like before..

2 r.e.s.p.o.n:

  1. badan mak jemah da 68kg uolls~~achaner tu~waaaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nok, tu tanda bahagia ok berat kite naik. [elakkan stress]
      Ngeh..ngeh..ngeh..

      Delete

Terbaikkk la komen u'olls! (^_^)