Wednesday 26 December 2012

JJCM : Mee Udang Banjir @ Tanjong Karang

:: Bismillahirrahmanirrahim ::

Ape aktiviti u'olls mase cuti kismas lepas??
Mesti ramai yang amek cuti ari isnin lepas temasuk la haku.. Hee..hee..
Ye, memey aku amek cuti pon..
We'olls balik kampung je..
Mase dekat kampung tu we'olls pegi la try satu menu ni..
Nak tau pe dia??


Taaadaaaaa.....!!!
Kitorang pegi makan Mee Udang Banjir dekat Tanjung Karang!
Kitorang pegi malam krismas ari tu ramai-ramai..
Mak buyong ngidam bebenor nak makannye.. 
Bukan saye yang ngandung ye tapi cousin..


Ce tengok mee udang ni..
Memey banjir la kan..
Kuah sepenuh-penuh pinggan..
Fuhhh...!!!
Dengan pekatnye, udangnye yang banyak dan fresh memang buat korang lupe orang kiri kanan..


Lagi gambau mee udang banjir..
Harga untuk semangkuk mee udang ni cume RM6.00..
Mak lang aku kate yang ni mee jawa..
Aku x kisah la mee ape yang penting tekak aku bole telan, gigi aku x patah bile makan kan.. 

So u'olls bole la try Mee Udang Banjir ni dekat Tanjung Karang sebelah masjid..
Dari KL kedai ni sebelah kiri.. 
Kalau terlajak u'olls bole u turn dekat traffic light depan sekolah agama..

Sekian sajo kali ni.. 

2 r.e.s.p.o.n:

Terbaikkk la komen u'olls! (^_^)