Thursday 19 January 2012

Review : Teh Herba Orang Kampung

:: Bismillahirrahmanirrahim ::

Hai!
Ari ni aku nak story pasal teh dekat dalam gambar ni..

Tada!!! Teh Herba Orang Kampung
~ Trademark : Semuanya ok! ~

Logo Halal dari JAKIM

Paling penting produk ni made in Malaysia!

Aku start minum air teh ni semenjak berat aku dah naik tak nak turun-turun.. Haha..
Demi nak dapatkan berat ideal aku gigihkan jugak diri ni untuk minum okey!!!
Kalau ada niat yang baik, kena laksanakan.. (think +ve) 
So aku sharing sikit pasal khasiat teh herba OK + limau purut ni..

Melawaskan sembelit
>> Buang semua toksin dalam badan melalui pembuangan najis.
Menghilangkan bau badan
Limau purut ni mengandungi Asid Sitrik yang boleh memudahkan penghadaman, menghilangkan lemak, melegakan perut dan menguruskan badan.


aDLyNn !n Th3 K!tC3N

0 r.e.s.p.o.n:

Post a Comment

Terbaikkk la komen u'olls! (^_^)